ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ДОСТЪПНОСТ |
||
РАЗДЕЛ 1 |
||
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЪДЪРЖАНИЕ |
||
„ТОКУДА БАНК“ АД |
||
се ангажира да осигури достъп до: уебсайта си в съответствие с чл. 58в от Закон за електронното управление (доп. ДВ. бр.102 от 31 декември 2019 г.) и чл. 39 и 39а от Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги (изм. и доп. ДВ. бр.4 от 14 януари 2020 г.) |
||
Настоящата декларация за достъпност се отнася до: https://www.tokudabank.bg/ |
||
Стандарт, който е спазен за осигуряване на достъпно съдържание: |
||
|
||
Съдържанието частично съответства на изискванията на посочения стандарт, поради установени несъответствията и изключенията, посочени по-долу: |
||
|
||
Несъответствията със стандарт EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) на сайта на „Токуда Банк“ са описани в таблицата по-долу |
||
Текстово представяне на нетекстовата информация |
Частично осигурено
В повечето случаи е спазено, с изключение на някои мултимедийни елементи (видео клипове, аудио записи, инфографики, интерактивни елементи) |
|
Алтернативно представяне на аудио и видео материалите |
Неприложимо |
|
Алтернативно текстово представяне на всички време-базирани материали (аудио, видео и други) |
Неприложимо |
|
Дата на първоначално изготвяне на декларацията: |
01.02.2024 г. |
|
Дата на ежегодна актуализация (преразглеждане) на декларацията: |
01.02.2025 г. |
|
Дата на актуализация на декларацията след извършена оценка и съществено преработване на уебсайта или мобилното приложение: |
01.02.2025 г. |
|
Метод, използван за изготвяне на декларацията: |
Самооценка, направена от собственик на уебсайта |
|
За обратна информация и подаване на сигнал относно достъпността на този уебсайт, моля, попълнете тук или изпратете този сигнал на хартиен носител на адрес:
|
||
Адрес: гр. София, ул. "Георг Вашингтон" 21 Телефон: (02) 403 79 00 e-mail: webaccessibility@tcebank.com
|
||
Процедура по прилагане |
||
• Сигналът се разглежда в срок до 45 дни от постъпването му, като в същия срок се подготвя и отговорът, който съдържа описание на предприетите действия и мерки за отстраняване на нарушението на достъпността и срокът, в който посочените нарушения за достъпност ще бъдат отстранени, или мотивиран отказ, в случаите, когато искането е прието за неоснователно и незаконосъобразно.
|
||
В случай, че „Токуда Банк“ АД: 1. не отговори на сигнала в посочения по-горе срок или 2. не предприеме мерките за отстраняване на нарушението на достъпността, посочени в отговора на сигнала гражданинът или организацията, подала сигнала, може да подаде жалба до министъра на електронното управление (МЕУ). |
||
Жалбите могат да се подават по следните начини:
|
||
РАЗДЕЛ 2 |
||
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО СЪДЪРЖАНИЕ |
||
„Токуда Банк“ АД се ангажира да увеличи цифровата достъпност до уебсайта https://www.tokudabank.bg/. |
||
Администрацията предвижда мерки за отстраняване на недостъпното съдържание. Официалният уебсайт се стреми да покрие ниво на достъпност според последните стандарти, като използва най-добрите техники и практики. |
||
Дата на публикуване на уебсайта |
01.02.2024 г. |
|
Дата на последната актуализация на |
01.02.2024 г. |
|