Новини

Ново Продукти и услуги

Работно време на Банката във връзка с предстоящите почивни дни на 06.09.2022 и 22.09.2022

Уважаеми Клиенти, 

Бихме искали да Ви уведомим, че по време на предстоящите празници офисите на Токуда Банк няма да работят на следните дати:

  • на 06.09.2022 г. 
  • на 22.09.2022 г. 

Банката ще приема и обработва изходящи левови и валутни преводи без промяна в сроковете за изпълнения. Преводите...

Прочети повече…
Ново Финанси

Оповестяване по Рег. (ЕС) 2017/575 и Рег. (ЕС) 2017/576 за второ тримесечие на 2022 г.

Оповестяване по отношение на Регламент (ЕС) 2017/575 и Регламент (ЕС) 2017/576 за второ тримесечие на 2022 г. относно сделки с финансови инструменти.

Отчет: 2022 година
Отчетен период: 01.04.2022 – 30.06.2022 г. 

Съгласно изискванията на Делегиран регламент (ЕС) 2017/575 и Делегиран регламент (...

Прочети повече…
Ново Финанси, Офиси и банкомати

Офис Сливен преустановява дейност

Уважаеми Клиенти,

Във връзка със стремежа на Токуда Банк да предложи качествени дистанционни услуги и свързаната с това оптимизация  на физическите си локации, считано от 01.09.2022 г. (четвъртък) офис Сливен с адрес: гр. Сливен, ул. „Хаджи Димитър“ № 13 преустановява работата си с клиенти.  

С...

Прочети повече…
Ново Финанси, Офиси и банкомати

Офис Хасково преустановява дейност

Уважаеми клиенти,

Във връзка със стремежа на Токуда Банк да предложи качествени дистанционни услуги и свързаната с това оптимизация на физическите си локации, считано от 12.09.2022 г. (понеделник) офис Хасково с адрес: гр. Хасково, бул. „Г. С. Раковски“ № 8 преустановява работата си с клиенти. 

... Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Токуда Банк премахва такса наличност считано от 29.07.2022 г.

Уважаеми клиенти,

Управителният съвет на Токуда Банк АД взе решение за премахване на такса наличност по сметките на физически и юридически лица, считано от 29.07.2022 г. 
Промяната е свързана с макроикономическата ситуация и с решението на Европейската централна банка, в сила от 27.07.2022 г. за...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Офиси и банкомати

Офис Русе кадастър преустановява работа с клиенти


Уважаеми клиенти,

Във връзка със стремежа на ТОКУДА БАНК да предложи качествени дистанционни услуги и оптимизацията на офисната мрежа, считано от 30.06.2022 г. (четвъртък) Русе Кадастър с адрес: гр. Русе, ул. „Църковна независимост“ № 18, преустановява работата си с клиенти.
  
След тази дата, ...

Прочети повече…
Ново Финанси, Събития

15 юни 2022 - Ден за акции с Токуда Банк

На 15 юни 2022 г. Токуда Банк АД ще вземе участие в инициативата „Ден за акции”, организирана от „Българска фондова борса“ АД и „Централен депозитар“ АД за осми пореден път.

В „Деня за акции“, 15 юни 2022 г., всички индивидуални инвеститори (физически лица), клиенти на Токуда Банк АД в качествот...

Прочети повече…
Ново Финанси, Събития

Токуда Банк АД и Фонд на Фондовете подписаха ново споразумение по програма „Възстановяване“

Токуда Банк АД и Фонд мениджър на финансови инструменти (Фонд на Фондовете) в България подписаха ново споразумение за портфейлна гаранция по програма „Възстановяване“ в размер на 5 млн. лв., целяща да подкрепи ликвидността на малките и средни бизнеси. Това е второто споразумение между страните, с...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Офиси и банкомати

Офис Хемус преустановява работа с клиенти

Уважаеми клиенти,

Във връзка със стремежа на Токуда Банк да предложи качествени дистанционни услуги и оптимизация на офисната мрежа, считано от 15.06.2022 г. (сряда) офис Хемус с адрес: гр. София, бул. „Черни връх“ 31, преустановява работата си с клиенти.

След тази дата, Вашето банково обслужва...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Информация относно ограничителни мерки по отношение на лица от Руската федерация и Беларус

Уважаеми клиенти,

В отговор на санкциите, свързани с прилагането на ограничителни мерки спрямо Руската федерация и Беларус, както затруднения и забавяне на изпълнението на валутни преводи от и към Русия и Беларус, Токуда Банк временно преустановява извършването на преводи от и към банки и получа...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги

Преференциални условия за граждани на Украйна

В израз на солидарност и подкрепа към гражданите на Украйна, Токуда Банк предлага следните преференции:

  • За украински граждани няма да се прилага такса за предварително проучване, разглеждане на документи и становище относно приемане/отказ за обслужване (*всички останали изисквания и условия за...
Прочети повече…
Ново Финанси

Оповестяване за първо тримесечие на 2022 г. по отношение на Регламент (ЕС) 2017/575 и (ЕС) 2017/576

Оповестяване по отношение на Регламент (ЕС) 2017/575 и Регламент (ЕС) 2017/576 за първо тримесечие на 2022 г. относно сделки с финансови инструменти.

Отчет: 2022 година
Отчетен период: 01.01.2022 – 31.03.2022 г. 

Съгласно изискванията на Делегиран регламент (ЕС) 2017/575 и Делегиран регламент (...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Офиси и банкомати

Работно време през предстоящите Великденски празници и график за приемане на преводи

Уважаеми Клиенти, 

Бихме искали да Ви уведомим, че по време на предстоящите празници офисите на Токуда Банк няма да работят на следните дати:

  • от 22.04.2022г. до 25.04.2022 г., включително; 
  • на 02.05.2022 г. и 06.05.2022 г. 

На 15.04.2022г. (петък) и 18.04.2022г. (понеделник) Банката няма д...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Такси за валутни преводи към Украйна и Молдова.

В израз на подкрепа и съпричастност Токуда Банк временно преустановява събирането на такси за изходящи валутни преводи към Украйна и Молдова. 
(Токуда банк ще удържа от клиента само поискани или удържани от страна на други банки такси и комисиони)
Тази преференция влиза в сила от 22.03.2022 г. и ...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги

Преференция при откриване на сметки от граждани на Украйна

В израз на солидарност и подкрепа към гражданите на Украйна, Токуда Банк им предлага преференция в таксата при откриване на сметка.

Съгласно действащата тарифа, Банката събира такса от 50 лв. за предварително проучване, разглеждане на документи и становище относно приемане/отказ за обслужване на...

Прочети повече…
Ново Финанси, Сигурност

За всички клиенти, ползващи дебитна и кредитна карта от Токуда Банк

Уважаеми клиенти,

Във връзка с предоставената от Банката услуга за получаване на безплатни SMS съобщения, след всяка извършена онлайн авторизация при плащане с дебитна и/или кредитна карта от Токуда Банк, Ви каним в удобен за Вас офис, да актуализирате телефонния си номер, за да се възползвате о...

Прочети повече…
Финанси

Информация относно извършването на валутни преводи от и към Русия

Уважаеми клиенти,

Във връзка с процеса на въвеждане на допълнителни санкции от Европейския съюз, свързани с прилагането на ограничителни мерки спрямо Руската федерация, както затруднения и забавяне на изпълнението на валутни преводи от и към Русия, Банката временно преустановява извършването на ...

Прочети повече…