Новини

Ново Продукти и услуги

Нова Тарифа за ФЛ, която ще влезе в сила от 25.01.2023 г.

Уважаеми клиенти,

Уведомяваме Ви, че считано от 25.01.2023 г. Банката ще прилага нова Тарифа за таксите и комисионите за физически лица.https://www.tokudabank.bg/bg/dokumenti/predstoyashi-promeni/nova-tarifa-za-fizicheski-lica-koyato-she-vleze-v-/

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Прекратява се предоставянето на услугата Mobi-B

Уважаеми клиенти,

Токуда Банк Ви уведомява, че считано от 12.04.2023 г. се прекратява предоставянето на услугата Mobi-B.

Работата на мобилното приложение Mobi-B ще бъде преустановена от същата дата.
 
С уважение,

Токуда Банк

 

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги

Работно време на Банката във връзка с предстоящите почивни дни на 06.09.2022 и 22.09.2022

Уважаеми Клиенти, 

Бихме искали да Ви уведомим, че по време на предстоящите празници офисите на Токуда Банк няма да работят на следните дати:

  • на 06.09.2022 г. 
  • на 22.09.2022 г. 

Банката ще приема и обработва изходящи левови и валутни преводи без промяна в сроковете за изпълнения. Преводите...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Токуда Банк премахва такса наличност считано от 29.07.2022 г.

Уважаеми клиенти,

Управителният съвет на Токуда Банк АД взе решение за премахване на такса наличност по сметките на физически и юридически лица, считано от 29.07.2022 г. 
Промяната е свързана с макроикономическата ситуация и с решението на Европейската централна банка, в сила от 27.07.2022 г. за...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Офиси и банкомати

Офис Русе кадастър преустановява работа с клиенти


Уважаеми клиенти,

Във връзка със стремежа на ТОКУДА БАНК да предложи качествени дистанционни услуги и оптимизацията на офисната мрежа, считано от 30.06.2022 г. (четвъртък) Русе Кадастър с адрес: гр. Русе, ул. „Църковна независимост“ № 18, преустановява работата си с клиенти.
  
След тази дата, ...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Офиси и банкомати

Офис Хемус преустановява работа с клиенти

Уважаеми клиенти,

Във връзка със стремежа на Токуда Банк да предложи качествени дистанционни услуги и оптимизация на офисната мрежа, считано от 15.06.2022 г. (сряда) офис Хемус с адрес: гр. София, бул. „Черни връх“ 31, преустановява работата си с клиенти.

След тази дата, Вашето банково обслужва...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Информация относно ограничителни мерки по отношение на лица от Руската федерация и Беларус

Уважаеми клиенти,

В отговор на санкциите, свързани с прилагането на ограничителни мерки спрямо Руската федерация и Беларус, както затруднения и забавяне на изпълнението на валутни преводи от и към Русия и Беларус, Токуда Банк временно преустановява извършването на преводи от и към банки и получа...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги

Преференциални условия за граждани на Украйна

В израз на солидарност и подкрепа към гражданите на Украйна, Токуда Банк предлага следните преференции:

  • За украински граждани няма да се прилага такса за предварително проучване, разглеждане на документи и становище относно приемане/отказ за обслужване (*всички останали изисквания и условия за...
Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Офиси и банкомати

Работно време през предстоящите Великденски празници и график за приемане на преводи

Уважаеми Клиенти, 

Бихме искали да Ви уведомим, че по време на предстоящите празници офисите на Токуда Банк няма да работят на следните дати:

  • от 22.04.2022г. до 25.04.2022 г., включително; 
  • на 02.05.2022 г. и 06.05.2022 г. 

На 15.04.2022г. (петък) и 18.04.2022г. (понеделник) Банката няма д...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Такси за валутни преводи към Украйна и Молдова.

В израз на подкрепа и съпричастност Токуда Банк временно преустановява събирането на такси за изходящи валутни преводи към Украйна и Молдова. 
(Токуда банк ще удържа от клиента само поискани или удържани от страна на други банки такси и комисиони)
Тази преференция влиза в сила от 22.03.2022 г. и ...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги

Преференция при откриване на сметки от граждани на Украйна

В израз на солидарност и подкрепа към гражданите на Украйна, Токуда Банк им предлага преференция в таксата при откриване на сметка.

Съгласно действащата тарифа, Банката събира такса от 50 лв. за предварително проучване, разглеждане на документи и становище относно приемане/отказ за обслужване на...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Две нови услуги от Токуда Банк за по-висока защита на Вашите картови разплащания

Две нови услуги от Токуда Банк за по-висока защита на Вашите картови разплащания

Потвърждаване на онлайн плащания с биометрични данни

За повишаване сигурността на Вашите плащания, Токуда Банк въведе нова услуга за биометрична автентикация, чрез смарт устройство, с която можете по-лесно и по-сиг...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Отложено плащане на задължения по кредитни карти

С грижа за Вашето удобство Токуда Банк Ви предлага нова услуга - отложено плащане на задължения по кредитни карти

Предимствата за Вас:

С услугата "Отложено плащане на задължения по кредитни карти" имате възможност:

  • да отложите плащането на задължителната минимална погасителна вноска (МПВ) в ...
Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси

Промени в националната платежна система БИСЕРА 6

Уважаеми клиенти,

С удоволствие Ви уведомяваме, че Токуда Банк успешно премина сертификацията и ефективно работи в  новата платформа на националната платежна система БИСЕРА от 31 януари 2022 г.
Така Токуда Банк осигурява значително по-бързо изпълнение и получаване на небюджетни преводи до 100 00...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Офиси и банкомати

Закриване на офиса на банката в град Кула

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ, 

Във връзка с реорганизация на офисната мрежа на ТОКУДА БАНК АД, считано от 15.12.2021 г. (сряда) ИРМ Кула с адрес: гр. Кула, ул. „Възраждане“ 40, преустановява работата си с клиенти.

След тази дата, Вашето банково обслужване ще продължи в офис Видин, във всеки един офис на Ба...

Прочети повече…