Новини

Банките и правоохранителните органи в девета съвместна кампания срещу „финансовите мулета“
Сигурност

Банките и правоохранителните органи в девета съвместна кампания срещу „финансовите мулета“

Финансови институции и правоохранителни органи от 26 държави се включват за девета поредна година в съвместна кампания, насочена срещу схеми за изпиране на пари и набиране на “финансови мулета”. Тези лица имат ключова роля при изпирането на средства, придобити чрез широк спектър от онлайн измами,...

Прочети повече…
Сигурност

Сигурни картови плащания в интернет

Уважаеми клиенти,

С цел повишаване на сигурността на плащанията с карти в Интернет и в съответствие с приложимото европейско и национално законодателство Токуда Банк Ви предлага два безплатни метода за потвърждаване на Вашите онлайн транзакции: 

  • потвърждение посредством статична и динамична п...
Прочети повече…
Ново Финанси, Сигурност

Банките и правоохранителните органи в осма съвместна кампания срещу „финансовите мулета“

Прес съобщение за европейската кампания European Money Mule Action /EMMA 8/ 

5.12.2022

Финансови институции и правоохранителни органи от 25 държави се включват за осма поредна година в съвместна кампания, насочена срещу схеми за изпиране на пари и набиране на “финансови мулета”. Тези лица имат ...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Прекратява се предоставянето на услугата Mobi-B

Уважаеми клиенти,

Токуда Банк Ви уведомява, че считано от 12.04.2023 г. се прекратява предоставянето на услугата Mobi-B.

Работата на мобилното приложение Mobi-B ще бъде преустановена от същата дата.
 
С уважение,

Токуда Банк

 

Прочети повече…
Ново Финанси, Сигурност

За всички клиенти, ползващи дебитна и кредитна карта от Токуда Банк

Уважаеми клиенти,

Във връзка с предоставената от Банката услуга за получаване на безплатни SMS съобщения, след всяка извършена онлайн авторизация при плащане с дебитна и/или кредитна карта от Токуда Банк, Ви каним в удобен за Вас офис, да актуализирате телефонния си номер, за да се възползвате о...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Две нови услуги от Токуда Банк за по-висока защита на Вашите картови разплащания

Две нови услуги от Токуда Банк за по-висока защита на Вашите картови разплащания

Потвърждаване на онлайн плащания с биометрични данни

За повишаване сигурността на Вашите плащания, Токуда Банк въведе нова услуга за биометрична автентикация, чрез смарт устройство, с която можете по-лесно и по-сиг...

Прочети повече…
Ново Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Отложено плащане на задължения по кредитни карти

С грижа за Вашето удобство Токуда Банк Ви предлага нова услуга - отложено плащане на задължения по кредитни карти

Предимствата за Вас:

С услугата "Отложено плащане на задължения по кредитни карти" имате възможност:

  • да отложите плащането на задължителната минимална погасителна вноска (МПВ) в ...
Прочети повече…
Ново Финанси, Сигурност

Съобщение от Асоциацията на банките в България във връзка със зачестили опити за телефонни измами

Уважаеми клиенти,

Във връзка със зачестили напоследък телефонни измами, при които лица се представят за служители на банки, споделяме съобщение от Асоциация на банките в България.

 

Не споделяйте по телефон или имейл банковите си данни – това е опит за измама!

Ако получите обаждане или имейл ...

Прочети повече…
Финанси, Сигурност

Ръководство за регистрация на статична 3DS парола за сигурни плащания с карти

На 06/08/2020 стартира новата 3DS услуга, всеки картодържател, които има активна дебитна/кредитна карта, издадена от Токуда Банк и валиден телефонен номер, регистриран в банката, ще получи СМС с временна статична 3DS парола. 

Прочети повече…
Продукти и услуги, Финанси, Сигурност

Токуда Банк подкрепя клиентите си, засегнати от кризата с COVID-19

Банката има готовност да подкрепи своите клиенти, засегнати от кризата с COVID-19, като им предложи конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения

Прочети повече…
Предпазни мерки - COVID -19 virus
Важно! Сигурност

Предпазни мерки - COVID -19 virus

Уважаеми клиенти,

Нека бъдем спокойни за себе си и за околните като спазваме дистанцията помежду си и избягваме близките контакти.

Молим Ви, при грипоподобни симптоми да потърсите лекарска помощ, да ползвате предпазна маска ако Ви се налага да посетите офис на банката и да изберете дистанционни...

Прочети повече…
Важно! Сигурност

Важни препоръки към нашите клиенти относно разпространение на COVID -19

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Във връзка с нарастващото разпространение на коронавирус (COVID -19) и с отговорност за здравето на нашите клиенти, препоръчваме:

  • всички клиенти, които нямат достъп до Интернет банкирането на Токуда банк, да посетят офис, за да извършат своята безплатна регистрация за активн...
Прочети повече…
Важно! Продукти и услуги, Сигурност, Офиси и банкомати

Опит за злоупотреба с кредитни посредници или консултанти

Във връзка с идентифицирани опити за злоупотреба Ви уведомяваме, че към настоящия момент Токуда Банк АД няма сключени договори с кредитни посредници или консултанти, които да съдействат на потребителите за предоставяне на потребителски или ипотечни кредити.

Прочети повече…
Продукти и услуги, Сигурност

Общ регламент относно защитата на данните (GDPR)

От 25 май 2018 г. се прилага Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни.

Прочети повече…
Финанси, Сигурност

Токуда Банк показа стабилност и добра капиталова позиция при проведения от БНБ преглед на активите

Токуда Банк АД има достатъчно капиталови резерви за покритие на вероятни загуби в условията на базовия сценарий за бъдещо икономическо развитие на страната с тригодишен хоризонт.

Прочети повече…