- Валидна от 14 ноември 2024
- Валидна до 15 декември 2024
- Структурно звено: Операции
- Град: София
Ние сме Токуда Банк - гъвкава банка, която в работата си комбинира източните традиции и западните тенденции. Нашите принципи са прозрачност, яснота и коректност.
Токуда Банк е собственост на японската компания „Токушукай Инкорпорейтед“ и вече 29 години е част от динамично развиващия се банков сектор в България.
Ние сме отговорен работодател и се стремим да осигуряваме на нашите служители възможности за реализация и развитие в добра работна среда и приятелски екип.
Ако вие сте отговорен и инициативен човек и имате високи цели, бихте ли станали част от екипа ни?
В момента търсим Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление, гр. София
Задължения и отговорности:
Отговаря за процесите, свързани с:
- Цялостна организация на дейността, свързана с разплащания в национална и чуждестранна валута и точно и навременно изпълнение на всички видове клиентски и банкови разплащания:
- Обработване на документарни операции – банкови гаранции, акредитиви и инкаса
- Установяване, развитие и поддържане на кореспондентски отношения с други български и чуждестранни банки
- Организира и контролира извършването и законосъобразността на всички видове разплащания, установени в международната търговия и банкова практика. Участва активно в прилагането на мерките, свързани с превенция на изпирането на пари и финансирането на тероризма.
- Ръководи проекти, свързани с оптимизация и автоматизация на дейността на отдела и с въвеждането на еврото. Участва при разработка и тестване на нови функционалности на информационната система.
- Организира и участва в изготвяне и актуализиране на вътрешно-банкови правила за работа, регламентиращи дейността на отдела, в съответствие с действащата нормативната база.
- Отговаря за набиране, проверка, обобщаване и предоставяне на отчети и справочна информация на БНБ и на ръководството на Банката. Контролира изготвяне, поддържане и съхранение на банковата документация.
- Изпълнява ръководни функции по управление и контрол на служителите в отдела.
Изисквания:
- Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен "Бакалавър" или „Магистър“ – Бизнес Администрация, Икономика, Банково дело, Техническо образование или сходна специалност
- Професионален опит минимум 10 г., от които поне 5 г. на сходна позиция в банкова институция; Познаване на нормативната уредба, регулираща разплащанията в местна и чуждестранна валута
- Аналитични и комуникативни умения
- Отлично владеене на английски език
- Много добри компютърни умения - MS Office, SWIFT, банков софтуер и др.
- Умения за вземане на ефективни решения и умения за работа в екип
Ние предоставяме:
- Възможности за изява и професионално развитие
- Допълнително здравно осигуряване
- Допълнителни дни платен отпуск
- Ваучери за храна
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
- Отстъпки при закупуването на спортна карта и пакети за почивка
- Предимството да работите за гъвкав и коректен работодател
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашата автобиография. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.