Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление

  • Валидна от 14 ноември 2024
  • Валидна до 15 декември 2024
  • Структурно звено: Операции
  • Град: София

Ние сме Токуда Банк - гъвкава банка, която в работата си комбинира източните традиции и западните тенденции. Нашите принципи са прозрачност, яснота и коректност.
Токуда Банк е собственост на японската компания „Токушукай Инкорпорейтед“ и вече 29 години е част от динамично развиващия се банков сектор в България.
Ние сме отговорен работодател и се стремим да осигуряваме на нашите служители възможности за реализация и развитие в добра работна среда и приятелски екип.
Ако вие сте отговорен и инициативен човек и имате високи цели, бихте ли станали част от екипа ни?

В момента търсим Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление, гр. София

Задължения и отговорности: 
Отговаря за процесите, свързани с:

  • Цялостна организация на дейността, свързана с разплащания в национална и чуждестранна валута и точно и навременно изпълнение на всички видове клиентски и банкови разплащания:
    • Обработване на документарни операции – банкови гаранции, акредитиви и инкаса
    • Установяване, развитие и поддържане на кореспондентски отношения с други български и чуждестранни банки
  • Организира и контролира извършването и законосъобразността на всички видове разплащания, установени в международната търговия и банкова практика. Участва активно в прилагането на мерките, свързани с превенция на изпирането на пари и финансирането на тероризма.
  • Ръководи проекти, свързани с оптимизация и автоматизация на дейността на отдела и с въвеждането на еврото. Участва при разработка и тестване на нови функционалности на информационната система.
  • Организира и участва в изготвяне и актуализиране на вътрешно-банкови правила за работа, регламентиращи дейността на отдела, в съответствие с действащата нормативната база.
  • Отговаря за набиране, проверка, обобщаване и предоставяне на отчети и справочна информация на БНБ и на ръководството на Банката. Контролира изготвяне, поддържане и съхранение на банковата документация.
  • Изпълнява ръководни функции по управление и контрол на служителите в отдела.

Изисквания:

  • Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен "Бакалавър" или „Магистър“ – Бизнес Администрация, Икономика, Банково дело, Техническо образование или сходна специалност
  • Професионален опит минимум 10 г., от които поне 5 г. на сходна позиция в банкова институция; Познаване на нормативната уредба, регулираща разплащанията в местна и чуждестранна валута
  • Аналитични и комуникативни умения
  • Отлично владеене на английски език
  • Много добри компютърни умения - MS Office, SWIFT, банков софтуер и др.
  • Умения за вземане на ефективни решения и умения за работа в екип


Ние предоставяме:

  • Възможности за изява и професионално развитие
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Допълнителни дни платен отпуск
  • Ваучери за храна
  • Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
  • Отстъпки при закупуването на спортна карта и пакети за почивка
  • Предимството да работите за гъвкав и коректен работодател


Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашата автобиография. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.