- Валидна от 19 февруари 2025
- Валидна до 20 март 2025
- Структурно звено: Правно
- Град: София
Ние сме Токуда Банк - гъвкава банка, която в работата си комбинира източните традиции и западните тенденции. Нашите принципи са прозрачност, яснота и коректност.
Токуда Банк е собственост на японската компания „Токушукай Инкорпорейтед“ и вече 30 години е част от динамично развиващия се банков сектор в България.
Ние сме отговорен работодател и се стремим да осигуряваме на нашите служители възможности за реализация и развитие в добра работна среда и приятелски екип.
Ако вие сте отговорен и инициативен човек и имате високи цели, бихте ли станали част от екипа ни?
В момента търсим Заместник-ръководител за Служба за нормативно съответствие, Централно управление, град София - Реф.№ 157
Отговорности:
1. Идентифицира риска, свързан с нормативното съответствие, включително в сферата на предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма, на който Банката е изложена или може да бъде изложена и предлага своевременно необходимите мерки за отстраняването му;
2. Изготвя или съгласува подготвени от други структурни звена в Банката промени в действащи правила или процедури с цел нормативното им съответствие;
3. Извършва проверка за съответствието на всички нови продукти/услуги и нови правила/процедури със закона и приложимите нормативни актове, преди въвеждането/приемането им от компетентните органи на Банката;
4. Извършва последващ мониторинг и контрол на съответствието на дейностите в Банката с нормативните изисквания, включително в сферата на предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма;
5. Участва в обучения на служители в Банката във връзка с настъпили промени в действащото законодателство и отразяването им във вътрешните правила и процедури на Банката;
6. Участва в комуникацията на Банката с регулаторните органи във връзка с нормативното съответствие и контрол.
Изисквания:
∙ Висше юридическо образование и придобита юридическа правоспособност;
∙ Трудов стаж в областта на нормативното съответствие минимум 3 години, като предимство е опит в банковия сектор;
∙ Много добро познаване на нормативната база, свързана с основните дейности на кредитните институции в България;
∙ Отлични компютърни умения;
∙ Добро владеене на английски език писмено и говоримо;
∙ Комуникативни, аналитични и презентационни умения, прецизност, отговорно отношение към работата, инициативност, лоялност и умения за работа в екип.
Ние предоставяме:
∙ Възможности за изява и професионално развитие
∙ Допълнително здравно осигуряване
∙ Допълнителни дни платен отпуск
∙ Ваучери за храна
∙ Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
∙ Отстъпки при закупуването на спортна карта и пакети за почивка
∙ Предимството да работите за гъвкав и коректен работодател
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашата автобиография и мотивационно писмо. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.