Конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните задължения - COVID-19

Продукти и услуги

Уважаеми клиенти,

Водени от желанието да преодолеем заедно пандемията от COVID-19 и последиците от нея, Токуда банк  има готовност да подкрепи своите клиенти, засегнати от кризата с COVID-19, като им предложи следните действия и механизми за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения, следвайки приетия от БНБ „Ред за отсрочване и уреждане на изискуеми задължения към банки и дъщерните им дружества - финансови институции във връзка с въведеното на 13.03.2020 г. от Народното събрание извънредно положение във връзка с пандемията от COVID 19“:

Повече за конкретните мерките за отсрочване и уреждане при плащане на кредитните задължения можете да намерите тук

Вярваме, че с диалог и общи усилия ще преодолеем това ново предизвикателство!

Екипът на Токуда Банк АД