Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че считано от 31.03.2025 г. Банката ще прилага нови Общи условия за платежни услуги, Рамков договор за предоставяне на платежни услуги на физически лица, Договор за предоставяне на платежни услуги на физически лица във връзка с адресни и безадресни преводи чрез системата „Юнистрийм“, Общи условия за нареждане и получаване на адресни и безадресни преводи чрез системата „Юнистрийм“, Предварителна информация за еднократни операции и Общи условия за издаване и ползване на банкови карти.
Измененията се отнасят до начина на уведомяване на клиентите, при планирани промени в документите. Токуда банк ще ги публикува на дълготраен носител – на Интернет страницата на Банката, както и чрез изпращане на персонални уведомления на посочен в искането за откриване на платежна сметка от клиентите, канал за комуникация.
В случай че не приемате предложените промени, Вие имате право да възразите срещу тях, като прекратите договора за съответната услуга с писмено искане, депозирано в офис на Банката до датата на влизане в сила на промените - 31.03.2025г., без да носите отговорност за разноски и обезщетения. Банката ще счита, че клиентът е приел промените, ако не я е уведомил за обратното преди 31.03.2025 г.
Повече информация тук: https://www.tokudabank.bg/bg/dokumenti/tarifi-uslovia/#uslovia